Caracteristici generale:
Ulei mineral multigrad de generatie noua, pentru lubrifierea motoarelor moderne Diesel supraalimentate, de mare viteza, in patru timpi, cu conditii severe de exploatare (Euro IV), dotate cu sistem de recirculare a gazelor arse, fabricate incepand cu anul 2002, dar si la motoarele pe benzina supraalimentate, fabricate incepand cu anul 2001. Asigura functionarea motoarelor cu sisteme EGR (recirculare gaze de evacuare) si sisteme de reducere a noxelor (Nox SCR - reductor catalitic selectiv). De asemena ,acest ulei poate fi folosit cu succes în vehicule mai vechi care îndeplinesc cerințele de Euro IV, III, II, I , formula unica a acestui ulei asigura functionarea motorului în cele mai dificile condițiile cu aceiasi parametrii ai uleiului si cu perioade de schimb extrem de lungi.
Asigura durata de viata mai mare a motorului. asigura functionarea motorului cu puterea totala in conditii extreme, asigura protectia maxima a motorului impotriva uzurii, coroziunii si formarii depunerilor la temperaturi ridicate, economiseste carburant, asigura o stabilitate a uleiului si consumul redus, reduce zgomotul.
Indeplineste cerintele:
MAN M 3275-1
Volvo VDS-3
Mack EO-N
Renault VI RLD-2
Cummins CES 20071/72/75/76/77/78
MTU tip 2
Tedom 258-3
AVIA - Engine type: 712, D407, D421.76, D421.85
MB-Approval 228.3
MB-Approval 229.1
Volkswagen 505.00
Scania (se aplică pentru motoare Scania Euro III și Euro IV cu perioada de schimb de 60.000 km)
DAF EURO 2 si 3
Iveco
Deutz DQC-III-05
Mack EO-M Plus
Detroit Diesel 7SE 270
Caterpillar ECF-1